Skolan igen då...

Igår började skolan igen efter ett väldigt välbehövligt jullov! Kan inte påstå att det var så jobbig start heller då jag bara hade en lektion. Idag hade jag ialf idrott på morgonen vilket jag tycker är väldigt skönt att börja dagen med. Idag hade vi styrke/cirkelträning och jag fick ha en väst som vägde 10 kg på mig bara för att se hur mycket jobbigare det är med övervikt. Det var JOBBIGT, man orkar så himmla mycket mindre och det känndes som man bara föll ihop när man skulle göra armhävningar. Men det var en bra träning och man kännde sig lätt efteråt kan jag säga! Idag började ju Biggest loser började idag också, ett favo program måste jag säga!!!
Mentor Bobby med hans julklapp från klassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0