Kidnappning!!

Idag fyller min fina vän Julia 18 år. Så idag efter skoland kidnappade Sanna henne och satte på ögonbindel. Vi åkte in till kalmar, Julia visste dock inte att Amanda, jag och Emelie också satt på tåget. Gick till bistro och satte oss ner. Strax efter kom sanna med Julia som fick ta av sig ögonbindeln inne på restaurangen. Vilken förvånad min vi fick se!! Hon som trodde att vi inte kunde vara med idag för vi hade annat att göra. Vi åt plankstek och pratade i flera timmar. Sedan fick hon sin fina födelsedagspresent ett STORT gosedjur som nu fått namnet Herman. En trevlig kväll men underbara vänner och jag kan bara tacka för att ni finns! <3
Kommer sakna min "lilla" Herman, men han får det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0